Bizi garen aro digitalean, eztabaidaezina da trebetasun berriak behar direla. Kasu askotan haurrek modu autonomoan ikasten dituzten arren, beharrezkoa da ikaskuntza hori gidatzea, oinarrizko hiru printzipioren arabera: erabili, ulertu eta baliabideak sortzea.
Eskolako irratia tresna didaktiko berritzailea da, non ikasleek eta irakasleek hainbat proiektu egin ditzaketen, elkarrekintza eta sozializazioa bultzatuz. Hitza hartzeko leku bat da.
Hauek dira irratiaren funtzio nagusiak:
Irratiak ikaskuntza adierazgarrirako instantziak sortzen ditu, sormena, irudimena, lan kooperatiboa eta baita entretenimendua ere handituz.
Eskola-irratiko programak aplikatzen dituzten edo aplikatu dituzten ikastetxe ugari bat datoz beren abantaila anitzak defendatzerakoan:
Talde-lanerako trebetasunak sustatzen ditu.