Basopeta Guraso elkartea

Zer da Ikasleen Guraso Elkartean?

Ikasleen Guraso Elkartea (IGE) ikastetxe berean matrikulatuta daduen ikasleen familiek osatutatko talde bat da. Familien partaidetza-organoa da, hezkuntza komunitateko kide gisa.

Nola funtzionatzen du?

Familia gutziek osatzen dute eta bi urtetik behin ordezkariak aldatzen dira, denon parte hartzea bermatuz.

Hilean behin eskolako Zuzendaritza taldearekin Behatokian bildu eta hezkuntza proiektuaren lanketan elkarlanean jarduten du. IGEko gainerako kideei (eskolako guraso guztioi), gai horiei buruz informatzeko eta lantzeko familientzat bilerak antolatzen ditu, guraso guztiak gonbidatuta daude parte hartzera.

Zer egiten du?

Ikasturtean zehar zerbitzu eta jardurea ezberdinak antolatzen ditu: zaintza zerbituza, eskolaz kanpoko jarduerak (eskola kirola esate baterako), formazio saioak, eskolako jaialdietan parte hartzen du, eksolako hainbat jardueren gastuak ordaintzen ditu, familia arteko txangoak antolatzen ditu….

Helburu nagusiak

• Eskolako familien ordezkariak izatea.
  • Eskolako ikasleen heziketarekin konprometitzea.
  • Ikas komunitateko partaide aktiboak izatea, familien interes eta beharrak zainduaz,
  • Ikastetxearen kudeaketan eragitea, hezkuntza kalitatearen hobekuntzan gurasoen ekarpena eginez