Berriak

BIZIKLETA MARTXA

Atzo, urtero bezala bizikleta martxa egin genuen. LH3.mailatik LH6.mailara Asteasura joan ginen. Hiru ordu laurdeneko martxa egin genuen. Iritsitakoan parkean eta frontoian ibili ginen

CHILLIDA LEKU

Asteazken arratsaldean, Reale Arenan bazkaldu ondoren, Chillida Leku museora joan ginen. Gauza asko ikasi genituen: erabiltzen zituen materialak, forma desberdinen esanahiak, hutsuneen garrantzia Chillidaren eskulturetan….

Reale Arenara bisita

Asteazken goizean Reale Arenara joan ginen. Bertan, Errealeko instalazioak barrutik  ikusi genituen. Partido aurretik eta ondoren dituzten ohiturak ikusteko aukera eduki genuen. AUPA ERREALA!!!

Logo lehiaketa

Eskola Txikietako festaren LOGO LEHIAKETA!!  Ekaianren 11ean Lizartzan izango da ikasturte honetako Eskola Txikietako festa, eta datorren urtean, Adunan! Horretarako, Adunako Basopeta guraso elkarteak logo-