Gure eskolan, Haur Hezkuntzan, ikasleek mugimendu autonomoa dute, hau da, beren ikaskuntza prozesuan eta eguneroko jardueretan, autonomia eta askatasuna izaten dute. Ikasleek eskolako ekosistema ezberdinetatik mugitzen dira, eta horrek aukera ematen die ingurune berezi eta estimulagarri batean ikasteko.
Eskolan, txokoak eta gune tematikoak daude, hala nola, eraikuntzak egiteko txokoa, artea, idazketa, matematika eta zientzia. Gune hauek ikasleei askatasuna eta diferentziazko esperientziak eskaintzen dizkiete, non ikasleek euren interesa eta trebetasunak garatzen dituzten modu autonomoan, taldeka eta banaka.
Mugimendu autonomoak haurren garapen holistikoa bultzatzen du. Onura garrantzitsuenetako bat da ikasleek beren ikaskuntza erritmoan eta interesetan aurrera egitea. Horrela, ikasleek euren interesak eta jakin-mina gidatuko dituzten esperientziak bizitzen dituzte, eta horrek ikaskuntza prozesu dinamiko eta motibatzailea sortzen du. Gune desberdinetan mugitzea, adibidez, matematika eta zientziaren arloetan esperimentatzea, edo artean sortzea, haurren pentsamendu kritikoa eta sormen gaitasunak garatzen laguntzen du.
Mugimendu autonomoaren beste onura bat da ikasleek autokonfiantza eta autogestionatzeko gaitasuna lantzen dutela. Haurren erabakiak hartzeko eta ardurak asumitzeko gaitasuna sendotzen da, eta horrek laguntzen die etorkizuneko erronkei aurre egiteko prest egotea.
Gure eskolan, mugimendu autonomoa ez da soilik haurren ikaskuntza hobetzea, baizik eta gizabanakoak eta gizartean parte hartzeko prest egotea helburu duten esperientziak eskaintzea.